{"id":174,"date":"2016-11-11T11:27:33","date_gmt":"2016-11-11T10:27:33","guid":{"rendered":"http:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/?p=174"},"modified":"2021-02-25T13:42:27","modified_gmt":"2021-02-25T12:42:27","slug":"protocols-de-les-visites","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/2016\/11\/11\/protocols-de-les-visites\/","title":{"rendered":"Protocols de les visites"},"content":{"rendered":"
Cada tipus de visita o experi\u00e8ncia comporta, d\u2019acord amb les caracter\u00edstiques de cada lloc i l\u2019origen dels alumnes, la creaci\u00f3 i redacci\u00f3 d\u2019uns protocols per a garantir-ne el correcte desenvolupament. Aquests protocols s\u2019elaboren d\u2019acord amb els mestres o monitors dels centres col\u00b7laboradors A continuaci\u00f3 mostrem alguns d\u2019aquests protocols que podrem trobar a les carpetes corresponents de cada activitat.\u00a0<\/strong><\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n \u00a0<\/strong>\u00a0<\/strong><\/p>\n \u00a0<\/strong><\/p>\n Modalitat \u00a0A, alumnes en grups de 3<\/u><\/strong><\/p>\n \u2013 Formaci\u00f3 i identificaci\u00f3 dels\u00a0 diferents GRUPS D\u2019ALUMNES: A+C, anomenats \u2018A\u2019, en colles de 4 alumnes. Grups: A1= a1+a2+a3+a4; A2 =a5+a6+a7+a8; A3= a9+a10+a11. (11 colles de quatre\u00a0 = 44 alumnes).<\/p>\n Els B. En colles de 3. Grups: B1= b1+b2+b3; B2= b4+b5+b6; B3= b7+b8+b9. (9 colles de tres = 27 alumnes).<\/p>\n \u2013 Cada grup s\u2019identifica per unes sigles de 3 lletres (ex: TOM)<\/p>\n Els col\u00b7laboradors observen les obres d\u2019art, l\u2019impacte visual i els suggeriments emocionals abans de decidir-se per l\u2019 imatge que ho expressi. L\u2019imatge triada anir\u00e0 acompanyada d\u2019un lema explicatiu d\u2019un m\u00e0xim de tres paraules;\u00a0 recordatori de la experi\u00e8ncia en la contemplaci\u00f3 de l\u2019objecte.<\/p>\n \u2013 Els grups tindran una estada de 10 minuts en cada espai<\/p>\n \u2013 Es fotografien les imatges sense flash<\/u><\/strong><\/p>\n \u2013 Les imatges amb les sigles i els lemes corresponents de cada pe\u00e7a seran trameses als dossiers de recollida. \u00c9s preferible les 3 o 4 imatges separades pel lema corresponent.<\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n <\/p>\n Taula 1.\u00a0 Distribuci\u00f3 dels Grups al MNAC el 31.03.13<\/p>\n Monitors: R. Escalas i Xana Varela<\/p>\n\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n\n
\n Horari:<\/strong><\/td>\n 11:00<\/strong><\/td>\n 11:15<\/strong><\/td>\n 11.30<\/strong><\/td>\n 11:45<\/strong>\u00a0<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n Pintura<\/strong><\/td>\n Informaci\u00f3tots<\/td>\n A1<\/td>\n A3<\/td>\n A2<\/td>\n<\/tr>\n \n Escultura<\/strong><\/td>\n Informaci\u00f3<\/td>\n A2<\/td>\n A1<\/td>\n A3<\/td>\n<\/tr>\n \n Lliure<\/strong><\/td>\n Informaci\u00f3<\/td>\n A3<\/td>\n A2<\/td>\n A1<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n \n\n
\n Horari:<\/strong><\/td>\n 12:00<\/strong>\u00a0<\/strong><\/td>\n 12:15<\/strong><\/td>\n 12 :30<\/strong>\u00a0<\/strong><\/td>\n 12: 45<\/strong>\u00a0<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n \n Pintura<\/strong><\/td>\n Informaci\u00f3tots<\/td>\n B1<\/td>\n B3<\/td>\n B2<\/td>\n<\/tr>\n \n Escultura<\/strong><\/td>\n Informaci\u00f3<\/td>\n B2<\/td>\n B1<\/td>\n B3<\/td>\n<\/tr>\n \n Lliure<\/strong><\/td>\n Informaci\u00f3<\/td>\n B3<\/td>\n B2<\/td>\n B1<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n